Servicevoorwaarden

Algemeen

De website strnordic.nl is de homepage van STR Nordic Oy (business ID 2892826-5, Finland), die producten verkoopt aan particuliere klanten ouder dan 18 jaar in Nederland. Wij behouden ons het recht voor op wijzigingen in prijzen, verzendkosten en voorwaarden.

Het adres van het bedrijf is:

STR Nordic Oy
Sarkiantie 409
38200 Sastamala
Finland

U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@strnordic.nl

Levertijd

Producten worden binnen twee weken na het plaatsen van een bestelling geleverd. Als producten vooraf worden betaald, is de levertijd meestal ongeveer een week.

Abonnementen

Bestellingen zijn abonnementen. In de toekomst ontvangt u een nieuw product volgens de tijd die in de orderbevestiging is aangegeven.

U kunt de levertijd van uw abonnement op elk gewenst moment wijzigen. Neem contact op met de klantenservice.

Het abonnement is onbeperkt geldig totdat u uw abonnement opzegt of een product retourneert. Abonnementen kunnen op elk moment worden opgezegd door contact op te nemen met de klantenservice.

Orders

Producten worden over het algemeen naar uw huis verzonden, waar u ze rechtstreeks in uw mailbox krijgt.

Een meerderheid van de producten wordt als afzonderlijke pakketten verzonden. Als u meer dan één product heeft besteld, ontvangt u hoogstwaarschijnlijk meerdere zendingen.

Bestellen

Het verwerken van een bestelling
Bestellingen worden verwerkt nadat ze zijn ontvangen. Als we een probleem met de bestelling opmerken, kunnen we de bestelling annuleren.

Orderbevestiging
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. De orderbevestiging bevat informatie over het betalen van de bestelling, prijzen en toekomstige zendingen.

Incassokosten

Incassokosten is in overeenstemming met artikel 6:96 lid 6 BW en het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten. De incassokosten kunnen maximaal € 40,00 bedragen en dit bedrag zal stapsgewijs in rekening worden gebracht. De eerste papieren aanmaning is de WIK-brief zonder incassokosten. Tweede papieren aanmaning is inclusief € 5,00 aanmaningskosten. De derde papieren aanmaning is inclusief € 15,00 aanmaningskosten. Indien de factuur nog steeds onbetaald is zal de vordering worden overgedragen aan een incassobureau. De vordering wordt vervolgens verhoogd met het maximum aan incassokosten waardoor er voor u extra kosten ontstaan.

Retourneren

U heeft altijd het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. U kunt een ongeopend, ongebruikt en opnieuw verkoopbaar product aan ons retourneren voor de prijs van normale verzendkosten. De klant is verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen van het product. Wij accepteren geen retourzendingen die onder rembours zijn verzonden.

Als u een product wilt retourneren, neem dan contact op met de klantenservice voor aanvullende instructies.

U kunt altijd beschadigde of verkeerde producten gratis retourneren. Als u een defect product ontvangt, neem dan eerst contact op met de klantenservice en vertel wat er mis was met het product.

Prijswijzigingen

STR Nordic behoudt zich het recht voor om de prijzen voor producten en toekomstige zendingen te wijzigen. Wij zullen de klant hiervan afzonderlijk op de hoogte stellen. De klant heeft het recht om zijn abonnement op te zeggen.

Klantenservice

U kunt contact opnemen met de klantenservice met alle vragen over onze winkel, producten en uw klantinformatie. Stuur ons een e-mail op klantenservice@strnordic.nl. We zullen uw e-mail de volgende werkdag beantwoorden, tenzij onze diensten bezet zijn.

Problematische situaties

Product is niet op voorraad
Soms is het mogelijk dat een product niet op voorraad is door de grote vraag of door verzendmoeilijkheden. Wij zullen u per e-mail informeren als er een aanzienlijke vertraging is in de verzending van een product.

Defect of verkeerd product
Als u een defect product of het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Als u een e-mail stuurt, voeg dan een foto van het product en het batchnummer toe.

Conflictoplossing
Als we een meningsverschil of conflict hebben over betalingen, zendingen of producten, is ons doel om te proberen de situatie op te lossen. Als we niet tot een oplossing kunnen komen, kunt u contact opnemen met Consumer Advisory Services over https://www.consuwijzer.nl/ en een klacht indienen bij de Consumer Disputes Board https://www.degeschillencommissie.nl/

We vergoeden geen juridische kosten, omdat de bovenstaande instanties hulp bieden bij het oplossen van conflicten.

Mededelingen

Actualisering van de voorwaarden
We zullen onze voorwaarden bijwerken wanneer we dat nodig vinden: wanneer we merken dat er iets ontbreekt, nieuwe toevoegingen doen of onze werkingsmethoden wijzigen. Onderaan de pagina staat wanneer de termen voor het laatst zijn bijgewerkt.

Bijgewerkt op 9.11.2022

Veelgestelde vragen

Worden alle bestelde producten in dezelfde orderbevestiging vermeld?
U ontvangt voor elk besteld product een aparte orderbevestiging.

Worden uw producten individueel verpakt?
We willen onze producten zo gemakkelijk mogelijk rechtstreeks bij onze klant thuis verzenden.

Hoe betaal ik voor het product?
Voor reguliere producten wordt een factuur in de zending opgenomen. U kunt deze factuur gebruiken om het product te betalen.

Wanneer komt mijn bestelling aan?
Meestal komt uw product binnen twee weken na het plaatsen van de bestelling aan.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Omdat we alle bestellingen via de reguliere post verzenden, kunnen ze niet worden gevolgd.

Hoe kan ik de vervaldatum op de factuur wijzigen?
Neem contact op met de klantenservice.